W dniu 1 stycznia 2012 roku weszła w życie znowelizowana ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2011 r. Nr 152, poz. 897 ze zm.).
Od 1 lipca 2013 roku zgodnie z przepisami tejże ustawy każdy z właścicieli nieruchomości w Gminie Załuski będzie wnosił na rzecz gminy opłatę w zamian za którą gmina odbierze i zapewni zgodnie z prawem zagospodarowanie odpadów.
W związku z powyższym proszę o wypełnienie niniejszej ankiety, która pomoże zaplanować sprawnie funkcjonujący system odbierania odpadów od każdego właściciela nieruchomości. Ankieta dotyczą tych nieruchomości, które są faktycznie zamieszkałe.
Wypełnioną ankietę proszę zwrócić do 19 grudnia 2012 roku do biura obsługi interesanta lub przesłać w formie elektronicznej na adres ugzaluski@bip.org.pl, formularz dostępny na stronie www.zaluski.pl
Urząd Gminy Załuski NIP: 567-14-67-294 Gmina Załuski NIP: 567-178-34-57 |
Czas pracy urzędu: od pon. do środy: od 08:00 do 16:00 w czwartki: od 08:00 do 18:00 w piątki: od 08:00 do 14:00 |