W związku z powyższym mieszkańcy ( osoby fizyczne nie prowadzące działalności gospodarczej) zainteresowani usunięciem w 2019 roku azbestu ze swoich posesji powinni złożyć do Urzędu Gminy Załuski wniosek o udział w programie likwidacji wyrobów zawierających azbest wraz z wymaganymi załącznikami. Zadanie obejmować będzie: demontaż, zbieranie (wyrobów wcześniej zdemontowanych), transport i utylizację wyrobów azbestowych. Złożenie wniosku nie jest równoznaczne z przyznaniem dofinansowania w wysokości 100% kosztów demontażu wraz z unieszkodliwianiem wyrobów zawierających azbest lub unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest.
W przypadku nieotrzymania przez Gminę Załuski dotacji z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie na likwidację wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Załuski – zadanie nie będzie realizowane w 2019 roku.
Wnioski wraz z wymaganymi załącznikami należy składać w kancelarii ogólnej, pokój nr 8 Urzędu Gminy Załuski, Załuski 67, 09-142 Załuski.
Szczegółowych informacji udziela pracownik Referatu Ochrony Środowiska, tel. 23 661 90 12 wew. 122. E-mail: ugzaluski@zaluski.pl.
Komplet składanych dokumentów stanowią:
wniosek o przyznanie dofinansowania na utylizację wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Załuski;
informacja o wyrobach zawierających azbest;
oświadczenie o zapoznaniu się z regulaminem;
w przypadku demontażu wyrobów zawierających azbest zezwolenie właściwego organu architektoniczno – budowlanego na wykonywanie robót związanych z usuwaniem azbestu wraz z oznaczeniem na załączniku graficznym budynku, z którego będzie usuwany azbest.
Urząd Gminy Załuski NIP: 567-14-67-294 Gmina Załuski NIP: 567-178-34-57 |
Czas pracy urzędu: od pon. do środy: od 08:00 do 16:00 w czwartki: od 08:00 do 18:00 w piątki: od 08:00 do 14:00 |