Informacja Wójta Gminy Załuski o usuwaniu i unieszkodliwianiu azbestu z terenu Gminy Załuski
W roku 2019 Gmina Załuski realizowała zadanie pn.: „Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu z terenu Gminy Załuski”. Zadanie zostało zrealizowane do końca października 2019 roku.
Wykonawcą zadania była firma: Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „PIOTR” Piotr Jaczyński, 05-034 Leszno, ul. Warszawska 38B.
Prace polegały na demontażu, pakowaniu, transporcie i unieszkodliwianiu wyrobów zawierających azbest pochodzących z posesji osób fizycznych położonych na terenie Gminy Załuski.
Zostały odebrane i unieszkodliwione odpady azbestowe w ilości 129,284 Mg w tym:
- demontaż 27,324 Mg
- odbiory 101,96 Mg
Koszt całkowity zadania wyniósł 44 860, 83 zł w tym dotacja z WFOŚiGW w Warszawie wyniosła 21 000,00 zł.
W roku 2020 Wójt Gminy Załuski planuje dalszą realizację ww. zadania według kolejności składanych wniosków o przyznanie dofinansowania na utylizację wyrobów zawierających azbest przez mieszkańców gminy.
Dalsze wnioski wraz z wymaganymi załącznikami należy składać w kancelarii ogólnej, pokój nr 8 Urzędu Gminy Załuski, Załuski 67, 09-142 Załuski.
Szczegółowych informacji udziela pracownik Wydziału Inwestycji i Rozwoju, tel. 23 661 90 13 wew. 122. E-mail: ugzaluski@zaluski.pl.
Komplet składanych dokumentów stanowią:
- wniosek o przyznanie dofinansowania na utylizację wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Załuski;
- informacja o wyrobach zawierających azbest;
- oświadczenie o zapoznaniu się z regulaminem;
- w przypadku demontażu wyrobów zawierających azbest zezwolenie właściwego organu architektoniczno – budowlanego na wykonywanie robót związanych z usuwaniem azbestu wraz z oznaczeniem na załączniku graficznym budynku, z którego będzie usuwany azbest.
Wójt Gminy Załuski
Kamil Koprowski
Urząd Gminy Załuski NIP: 567-14-67-294 Gmina Załuski NIP: 567-178-34-57 |
Czas pracy urzędu: od pon. do środy: od 08:00 do 16:00 w czwartki: od 08:00 do 18:00 w piątki: od 08:00 do 14:00 |