Wnioski w sprawie ustalenia prawa do świadczenia dobry start są przyjmowane od dnia 1 sierpnia danego roku do dnia 30 listopada danego roku, a w przypadku wniosków składanych drogą elektroniczną - od dnia 1 lipca danego roku do dnia 30 listopada danego roku.
Wnioski złożone po upływie terminu, pozostawia się bez rozpatrzenia.
Jeżeli w okresie trzech miesięcy, licząc od dnia wydania orzeczenia o niepełnosprawności, zostanie złożony wniosek o ustalenie prawa do świadczenia dobry start, świadczenie przysługuje, jeżeli w okresie, składania wniosku toczyło się postępowanie o wydanie orzeczenia o niepełnosprawności.
Realizatorem tego programu jest Urząd Gminy w Załuskach. Pokój nr 4 tel. 23 6619013 wew. 106.
Wnioski o świadczenie będzie można składać drogą elektroniczną poprzez bankowość elektroniczną i ministerialny portal EMp@tia od 1 lipca 2018 r., a drogą papierową od 1 sierpnia 2018 r. w kancelarii ogólnej Urzędu Gminy w Załuskach pok. Nr 8.
Wzory druków w załącznikach.
Urząd Gminy Załuski NIP: 567-14-67-294 Gmina Załuski NIP: 567-178-34-57 |
Czas pracy urzędu: od pon. do środy: od 08:00 do 16:00 w czwartki: od 08:00 do 18:00 w piątki: od 08:00 do 14:00 |