Wszelkie dokumenty i wnioski można złożyć na dzienniku podawczym w urzędzie na parterze od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 – 12.00 wrzucając kopertę z dokumentami do specjalnego pojemnika.
Kontakt telefoniczny z pracownikami (telefon z wykazem numerów wewnętrznych znajduje się na parterze urzędu). Wykaz telefonów kontaktowych znajduje się również na stronie gminy Załuski www.zaluski.pl
Bieżąca rejestracja aktów stanu cywilnego odbywać się będzie po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu spraw z pracownikami USC.
Kontakt osobisty będzie możliwy tylko w szczególnie uzasadnionych przypadkach wyłącznie po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym lub e-mail (ustaleniu terminu i sposobu realizacji). Proszę Państwa o uszanowanie wprowadzonych zasad i ograniczenie do minimum osobistych wizyt w Urzędzie. O zmianach w sposobie obsługi klienta będziemy informować na stronie Gminy Załuski i w sposób zwyczajowo przyjęty (tablice ogłoszeń, u sołtysów).
Adres e-mail urzędu gminy : ugzaluski@zaluski.pl
Dane kontaktowe w Urzędzie Gminy w Załuskach
Nr centrali : 23 6619013; 23 6619146; 23 6619575; 23 6619096
Urząd Gminy Załuski NIP: 567-14-67-294 Gmina Załuski NIP: 567-178-34-57 |
Czas pracy urzędu: od pon. do środy: od 08:00 do 16:00 w czwartki: od 08:00 do 18:00 w piątki: od 08:00 do 14:00 |